سوالات متداول

بازگرداندن کالا

روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟

رعایت مواردی که در توضیحات تکمیلی درج شده  در روش بسته بندی کالای مرجوعی الزامی است:

-کالا میبایست در  کارتن و جعبه اصلی  خود به شهرخوب بازگردانده شود.

-برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. 

-لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان  7  روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

-لازم است تمامی اقلام همراه محصول را در بسته بندی و شرایط اولیه قرار داده و ارسال نمایید.

-در صورتی که اقلامی به عنوان  هدیه  در کنار محصول ارسال شده باشد لازم است این اقلام نیز بازگشت داده شود. 


تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز برای کالا با ایراد فنی و تا 24 ساعت ، کالا با ایراد ظاهری و مغایرت را به ما اعلام کنید.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید .

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

در صورتی که کالا مورد پسندم نباشد، میتوانم آن را مرجوع کنم ؟

انصراف از خرید و درخواست تعویض کالا به کالایی تعلق می‌گیرد که مشکلات ظاهری و یا فنی داشته باشد.

گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش شهرخوب اطلاع داده شود.

روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟

پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت تعویض صورت میگیرد.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های شهرخوب بوده است و شهرخوب در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.

پیگیری ارسال سفارش

چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟

کاربر گرامی، لطفاً در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی، پیش از ارسال ایمیل یا تماس تلفنی با دیجی‌کالا، بخش پرسش‏های متداول را ملاحظه فرمایید و در صورتی که پاسخ خود را نیافتید، با ما تماس بگیرید.

چطور میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

1- ابتدا وارد پروفایل خود شوید.

2- روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.

3- میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.

روند ثبت سفارش

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، کالاهایی که دارای قیمت هستند ، امکان ثبت دارند.

سفارشات چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://itemtracking.post.ir

شماره مرسوله 20 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

آیا کالاهایی که در سایت شهرخوب بفروش می رسد اصل هستند؟

بله – کالاهایی که در شهرخوب بفروش میرسد، دارای اصالت است . در صورتی که کالایی توسط تولید کننده اصلی تولید نشود در سایت با عنوان کالای غیر اصل مشخص است.

میتوانم سفارشم را بصورت اقساطی پرداخت کنم ؟

در حال حاضر امکان پرداخت به صورت اقساطی وجود ندارد.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

سفارشات از دو روش پست و تیپاکس تحویل مشتری می گردد.

در تصویر تعدادی از کالا ها کلمه ی غیر اصل درج شده ، به چه معناست؟

تعدادی از کالاهایی که در سایت بفروش میرسد ، توسط تولید کننده اصلی تولید نشده که به منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر، این کالاها با نشان غیر اصل مشخص شده اند.

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟

زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟

1- هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.

2- برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;

2-1- شماره کارت (شماره 16 رقمی روی کارت بانکی )

2-2- رمز دوم کارت (از عابربانک مربوطه دریافت کنید)

2-3- CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)

2-4- تاریخ انقضاء مندرج روی کارت بانکی

آیا تعداد خرید از یک کالا در شهرخوب محدودیتی دارد؟

بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید.

خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

چطور در شهرخوب سفارش خود را ثبت کنم ؟

وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

به زودی این امکان در شهرخوب فعال خواهد شد.

سایر موارد

چطور میتوانم امتیاز‌ بگیریم؟

شما از سه راه می‌توانید امتیاز بگیرید:

خرید کالا

ثبت نظر

دعوت از دوستان برای خرید از شهرخوب

چطور میتوانم کالاهایی که موجود نیست را خریداری کنم ؟

شما میتوانید تنها کالاهایی که درسایت موجود هستند و قیمت دارند را خریداری کنید ، در صورتی که امکان فروش مجدد کالا را داشته باشیم، در سایت موجود میشود.

میتوانم نصب کالاهایی که نیاز به نصب دارد را خودم انجام دهم؟

خیر.در صورتی که کالایی نیاز به نصب دارد، میبایست توسط نمایندگی مجاز این کار صورت پذیرد، در غیر اینصورت از گارانتی 7 روز شهرخوب و گارانتی شرکت مربوطه خارج میشود.

کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

امکان اعلام زمان دقیق برای موجود شدن کالاهای ناموجود وجود ندارد.

کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟

خیر – برای نصب و راه اندازی هماهنگیهای لازم را با نمایندگیهای مجاز انجام دهید.

کالاهایی که از شهرخوب خریداری میکنم آماده استفاده میباشد و برنامه های کاربردی روی آن نصب شده است؟

خیر- تمامی کالاها پلمپ هستند و هیچ برنامه ایی روی آنها نصب نیست.

فروشندگی

کالاهایی که از مرکز فروشندگان بفروش میرسد به چه روشی ارسال میشود؟

نحوه ی ارسال سفارشات با توجه به ماهیت کالا و آدرس محل تحویل فرقی با شهرخوب نمی کند.

آیا کالاهای مربوط به سایر فروشندگان بصورت شگفت انگیز و فروش ویژه هم بفروش میرسند؟

بله . کالاهای سایر فروشندگان نیز مانند کالاهای شهرخوب بصورت فروش ویژه و شگفت انگیز بفروش میرسند.

آیا در صورتی که قیمت کالای مرکز فروشندگان بالاتر از قیمت فروشگاه دیگر باشد امکان بررسی وجود دارد ؟

خیر – امکان بررسی قیمت برای کالاها مرکز فروشندگان وجود ندارد.

چه ضوابطی برای قیمتگذاری کالاهایی که توسط مرکز فروشندگان در سایت شما بفروش میرسد در نظر گرفته شده است؟

امکان فروش کالاها با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب و یا قیمت درج شده (برای کالاهای دارای قیمت مصوب)، برای فروشندگان وجود ندارد.

ضوابط و قوانین همکاری با شهرخوب برای فروش چیست؟

مشتری مداری در راس ارزش‌های سازمانی‏ شهرخوب قرار دارد و از آنجا که خریداران نه تنها مشتری شهرخوب بلکه مشتری تمام فروشندگان هستند، جلب رضایت آنها باید اولین و بالاترین اولویت همه‌ی ما باشد.

چطور یک شخصیت حقیقی یا حقوقی میتواند در شهرخوب ، کالای خود را بفروش رساند؟

1- “شما میتوانید با ثبت نام در سایت شهرخوب فروشنده کالای خود باشید.

2- برای این منظور در صورتی که شما فروشنده حقیقی هستید، ثبت کد ملی و در صورتی که فروشنده حقوقی هستید ثبت کد اقتصادی الزامی میباشد.”

آیا شخصیت های حقیقی هم میتوانند درسایت شهرخوب فروشنده باشند ؟

بله.کلیه افراد حقیقی که مجوزهای قانونی لازم برای تولید، واردات یا فروش کالاهای مجاز در کشور را دارند می توانند با ارائه ی کد ملی و رعایت ضوابط شهرخوب به صورت فروشنده درشهرخوب فعالیت کنند.

در صورتی که امکان تامین کالای خریداری شده از مرکز فروشندگان مقدور نباشد چه اتفاقی برای آن سفارش خواهد افتاد؟

در صورتیکه فروشنده قادر به تامین سفارش خود نباشد ، آن سفارش لغو شده و این مورد در عملکرد فروشندگان لحاظ خواهد شد.

کد تخفیف

استفاده از کد تخفیف چه محدودیت هایی دارد؟

شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوایند استفاده کنید.

در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید.

کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز که در سایت به بفروش میرسد ، قابل استفاده نیست.

پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود.

در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.

استفاده از کد تخفیف چه شرایطی دارد؟

استفاده از کد تخفیف شرایطی دارد که به همراه کد تخفیف شرایط آن برای شما ارسال میشود :

حداقل مبلغ خرید

شرط استفاده برای کالای خاص

در صورتی که در یک شهر خاص هستید بتوانید استفاده کنید.

فقط برای استفاده در اپلیکیشن یا سایت باشد.

چطور میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟

شهرخوب در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک ، ایمیل و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار میدهد.

ورود و ثبت نام

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

1-در وب سایت از قسمت حساب کاربری روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

2-ایمیل خود را وارد کنید سپس بر روی گزینه عضویت کلیک نمایید.

3-ثبت نام شما انجام گرفته برای وارد کردن اطلاعات کامل روی گزینه “ویرایش اطلاعات” کلیک نمایید.

رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

1- روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید.

2-جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید.

3-پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

برای خرید از شهرخوب، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

1- با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.

2-روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

بستن
مقایسه